טיפול והקלה בכאבי צוואר ומיגרנות

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שתף בווצאפ
שיתוף ב email
שתף במייל
neck pain desk typing computer

סרטון הסבר על הקלה בכאבי צוואר ומיגרנות

כמו רוב הכאבים הגופניים, כאבי צוואר ומיגרנות יכולות להיגרם כתוצאה ממצב של חוסר איזון שרירי.

חוסר איזון שרירי הוא מצב של יציבה לקויה כתוצאה מאורח חיים יושבני וסטטי.

 

בקצרה; נוצר מצב שבמפרק מסויים בגוף, במקרה זה מפרק הגולגולת בחיבור עם חוליות הצוואר,

ישנה משיכת וכיווץ יתר של שרירי פושטי הצוואר (א-גוניסטים)

ובצד השני, יש חולשה ואריכות יתר של שרירי כופפי הצוואר (אנ-טגוניסטים).

כתוצאה ממצב זה נוצר עומס יתר על המפרק המדובר, דבר המוביל לכאבים ופציעות.

 

בכדי להקל ולפתור מצב זה יש להחזיר את האיזון לגוף, ניתן לעשות זאת בצורה מאוד פשוטה:

  1. לשחרר ולהגמיש את השרירים המקצורים (פושטי הצוואר)
  2. לחזק ולהעלות את הטונוס השרירי של השרירים החלשים (כופפי הצוואר)
  3. ללמד את מערכת העצבים את היציבה מחדש במטרה למנוע חזרה למצב הקודם

 

מצורף סרטון הסבר לשרירים, המתיחות, התרגילים וההבנה שיש לקבל במטרה להחזיר את האיזון לגוף, להקל על הכאבים ולמנוע פציעות עתידיות.

צפיה מהנה!